پنجمین نمایشگاه بین‌المللی مراکز خرید، برندها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و رویکردهای نوین صادرات در صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته (ایران ریتیل شو ۲۰۲۳) از ۲ تا ۵ دی ۱۴۰۲ با حضور شرکت ارقام نگار اندیشه (باران ۳۶۰) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

شرکت ارقام نگار اندیشه، تولید کننده نرم‌افزارهای تخصصی فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مراکز تجاری و مال‌ها، همانند دوره‌های قبلی این رویداد، در این دوره نیز حضور داشت و ضمن ارائه مشاوره به بازدیدکنندگان و علاقمندان این حوزه، رونمایی از چند راهکار و محصول جدید و منحصر بفرد را در کنار معرفی و ارائه نسل جدید محصولات باران ۳۶۰ و باران مال، در برنامه داشت.

در این دوره از نمایشگاه ایران ریتیل شو، شرکت ارقام نگار اندیشه برای اولین بار بصورت اختصاصی در خدمت بزرگان و صاحبنظران حوزه فرانچایز بود و فضای اختصاصی برای اندیشمندان و بزرگان این حوزه بصورت CIP و VIP فراهم کرده بود تا کلیه علاقمندان، صاحبین کسب و کارهای فرانچایز و فروشگاه‌های زنجیره‌ای بتوانند از مشاوره عزیزانی نظیر دکتر میرشهبیز شافع، نویسنده کتاب‌های مرجع در خصوص کسب و کارهای فرانچایز، بهرمند شوند و ضمن برخورداری از امکان مشاوره رایگان حضوری، در پنل‌های اختصاصی پرسش و پاسخ شرکت داشته باشند.

حضور همزمان متخصصین در حوزه‌های مختلف در غرفه باران ۳۶۰ این امکان را برای مراجعین فراهم کرده بود تا کلیه بازدیدکنندگان و مراجعان در حوزه‌های مختلف کسب و کارها بتوانند پاسخ مناسبی برای نیازمندی‌های خود پیدا کرده و بهترین مشاوره را از متخصصین حوزه کاری خود دریافت کنند. صاحبین کسب و کار، مدیران مختلف نظیر مدیر عامل، مدیر فنی، مدیر مالی، مشاورین متخصصی در حوزه‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مال‌ها و مراکز تجاری، فرانچایز، امور حقوقی، برنامه نویسان ارشد، طراحان و معماران نرم‌افزارهای بزرگ سازمانی و سایر عزیزانی که در غرفه حضور داشتند، پاسخگوی کلیه سؤالات و چالش های انواع کسب و کارها و طیف مختلف فعالین کسب و کارهای مرتبط با صنعت خورده‌فروشی و مراکز تجاری و صنایع وابسته بودند و تلاش شد تا به کلیه دغدغه‌ها و چالش‌های مراجعین، پاسخ شایسته و کامل داده شود.

برگزاری پنل تخصصی نقش نرم‌افزارها در صنعت خرده‌فروشی با همراهی و حضور مهندس جاتن، مدیر عامل شرکت ارقام نگار اندیشه در اولین روز نمایشگاه و پاسخ به سؤالات و ابهامات موجود در این حوزه، از دیگر برنامه‌های جذاب این دوره از نمایشگاه بود. در این پنل تخصصی مهندس حمیدرضا جاتن در کنار سایر مدیران و کارشناسان حاضر در پنل، در خصوص سؤالات و چالش‌های مطرح شده پاسخ داده و توضیحات مختصر و مفیدی ارائه کردند تا راه‌گشای علاقمندان فعال در این حوزه‌ها باشد.

اما ویژگی بارز این دوره از نمایشگاه برای شرکت ارقام نگار اندیشه، رونمایی از یک محصول جدید و منحصر بفرد به نام سیمرغ، همزمان با رونمایی از راهکار جامع داروخانه‌های بزرگ و زنجیره‌ای، معرفی نرم‌افزار مدیریت نیروهای میدانی (فیلد) و معرفی نسل جدید راهکار جامع مدیریت مراکز تجاری و مال‌ها بود. نرم‌افزار سیمرغ به عنوان اولین نرم‌افزار از حوزه نرم‌افزارهای فراهوش یا فرابینش رونمایی و معرفی شد و به جرات می‌توان اذعان کرد که در نوع خود در سطح کشور بی‌نظیر است و مشابهی ندارد.

همچنین راهکار جامع مدیریت داروخانه‌های بزرگ و زنجیره‌ای، راهکار جامعی است که برای اولین بار در نمایشگاه ایران ریتیل شو ۲۰۲۳ رونمایی شد و در آینده در مورد این نرم‌افزار و راهکار، اخبار و اطلاعات بیشتری شنیده خواهد شد، چرا که این راهکار نیز در نوع در سطح کشور بی‌نظیر است و مشابه ندارد.

نرم افزار مدیریت نیروهای میدانی (فیلد) نیز محصول جدید راهکار باران ۳۶۰ است که برای اولین بار معرفی شد و بخش قابل توجهی از نیازهای کسب و کارهایی که با نیروهای میدانی سر و کار دارند را برآورده می کند. این محصول با در نظر گرفتن دغدغه‌های مختلف این حوزه و تحلیل و بررسی مدل‌های موفق خارجی، پیاده‌سازی شده و پاسخگوی نیاز مدیران کسب و کارهای مختلف در مورد چالش‌های مدیریت نیروهای میدانی است.

نسل جدید باران مال که راهکار شناخته شده شرکت ارقام نگار اندیشه در حوزه مدیریت مراکز تجاری و مال‌هاست نیز پس از ارتقاء و بهبود بخش‌های مختلف و افزوده شدن امکانات نرم‌افزاری جدید، در نمایشگاه ارائه شد که مورد توجه بازدیدکنندگان و صاحبین مراکز تجاری، مجتمع‌ها، مال‌ها و کسب و کارهای فعال مرتبط با این حوزه قرار گرفت. در واقع کلیه فعالین مرتبط با صنعت مراکز تجاری و مال‌ها، از مرحله ساخت تا پس از بهره‌برداری می‌توانند بخش مهمی از نیازهای خود را با کمک باران مال پاسخ دهند که این موضوع، گستره کاربران باران مال را بسیار بزرگ و متنوع کرده است.

حوزه مربوط به فروشگاه‌های زنجیره‌ای کتاب، لوازم‌التحریر و محصولات فرهنگی نیز حوزه جدیدی بود که شرکت ارقام نگار در سبد محصولات خود جای داده بود و در این دوره از نمایشگاه، از راهکار فروشگاه‌های کتاب و لوازم التحریر و محصولات فرهنگی رونمایی کرد. تنوع کالای موجود و ویژگی‌های متعدد هر کالا در این حوزه همزمان با تغییرات سریع قیمت کالاها در هر نسل و دوره تولید یا چاپ، تنها بخشی کوچکی از ویژگی‌های این حوزه است که راهکار باران ۳۶۰ به خوبی پاسخگوی آنهاست. حضور تمام وقت کارشناسان باتجربه بزرگترین کتاب‌فروشی‌ها و مراکز فرهنگی در غرفه باران ۳۶۰ جهت ارائه مشاوره به این دسته از متقاضیان نیز از جذابیت‌های این دوره از نمایشگاه بود.

مطالب باران ۳۶۰ را برای علاقمندان به اشتراک گذارید: